Twój zakres obowiązków
Rozwój oferty w sklepie internetowym oraz marketplace (dodawanie produktów, opisów, zdjęć). Tworzenie i aktualizacja treści na stronie.
Optymalizacja prezentowanej oferty produktów.
Dbanie o właściwy listing produktów
Udział przy realizacji kampanii promocyjnych sklepu internetowego
Rozwój sprzedaży produktów w sklepie internetowym oraz na platformach Marketplace
Wsparcie przy tworzeniu nowych funkcjonalności oraz optymalizacji procesu zakupowego
Nasze wymagania
Minimum roczne praktyczne doświadczenie w sprzedaży e-commerce (sklep internetowy, Allegro);
Praktyczna znajomość systemów CMS e-commerce (Magento).
Znajomość narzędzi internetowych (m.in. Google Analytics, Baselinker)
Zainteresowanie rynkiem i trendami e-commerce. Nastawienia na rozwój zawodowy w obszarze sprzedaży e-commerce.
Przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego oraz pozycjonowania
Inicjatywa oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
Skuteczna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
To oferujemy
zatrudnienie w stabilnej firmie
umowę o prace
miłą atmosferę w młodym energicznym zespole
szkolenia branżowe oraz rozwojowe
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Golianach 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci