Zadania:
kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (infolinia, e-mail, chat). Odpowiadanie na pytania i doradztwo
obsługa zamówień w systemie zarządzania zamówień internetowych (przyjmowanie, zarządzanie statusami, przekazywanie do realizacji)
rozpatrywanie reklamacji i zwrotów
Wymagania:
doświadczenie w pracy w sklepie internetowym na podobnym stanowisku
pro-klienckie podejście
znajomość systemu Baselinker, Allegro
dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność
pozytywne nastawienie
komunikatywność
biegła obsługa komputera (MS Office)
praca w oddziale firmy Dąbrówka Nowa , pow. Grójecki
Oferujemy:
pracę w stabilnej, polskiej firmie z 30-letnią historią
pracę w kreatywnym, dynamicznym i przyjaznym zespole
brak dress code’u
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Goliany 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci