Zadania:
Zarządzanie firmowym działem contact center
Planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta
Tworzenie kampanii sprzedażowych
Aktywne zapewnienie sprawnej obsługi klientów hurtowych i detalicznych (przyjmowanie zamówień)
Zarządzanie podległym zespołem
Rekrutacja
Szkolenie
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy
Budowanie zaangażowania
Tworzenie analiz i raportów
Współpraca z innymi działami firmy (m.in. Przedstawiciele handlowi, marketing, IT, działy produktowe)
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2-letnie)
Otwartość na nową wiedzę i innowacje
Proaktywne działanie
Umiejętności menedżerskie, trenerskie
Wiedza i umiejętności sprzedażowe
Znajomość programu do zarządzania contact center
Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office
Oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Miłą atmosferę w młodym, ambitnym, dynamicznie rozwijającym się zespole
Możliwość realizacji własnych pomysłów
Atrakcyjne wynagrodzenie
Umowę o pracę
Niezbędne narzędzia pracy tj.: telefon, laptop
Dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@agrosimex.com.pl z dopiskiem tytułu ogłoszenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Goliany 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci