Zadania:
Przyjmowanie i wydawanie towarów wraz z kontrolą ilościową i jakościową (również w systemie WMS).
Współpraca z innymi działami firmy.
Załadunek i rozładunek towarów.
Obsługa wózka widłowego.
Kompletacja zamówień oraz pakowanie przesyłek.
Rozmieszczanie i transportowanie towarów w magazynie.
Udział w inwentaryzacjach.
Dbanie o porządek.
Dbałość o powierzone mienie.
Wymagania:
Uprawnienia na obsługę wózków widłowych.
Doświadczenie w obsłudze WMS.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Odpowiedzialność i dokładność.
Zaangażowanie.
Dobra organizacja pracy.
Umiejętność pracy w zespole.
Otwartość na naukę i różnorodność wykonywanych prac.
Oferujemy:
Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Ubezpieczenie na życie.
System Premiowania.
Możliwość rozwoju i awansu.
Podjęcie pracy od zaraz.
Na początek umowa zlecenie z perspektywą stałego zatrudnienia (umowa o pracę)lub zatrudnienie na umowę o pracę na okres próbny dajemy wybór do decyzji pracownika czy korzystniejsza będzie dla niego umowa o pracę lub zlecenie.
Kompleksowe szkolenie, które przygotuje Cię do Twoich przyszłych zadań.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@agrosimex.com.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Goliany 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci