Zadania:
Organizowanie pracy sklepu .
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek sklepu.
Analiza wyników sprzedażowych i raportowanie.
Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów i utrzymanie porządku w sklepie.
Aktywny udział w procesie sprzedaży.
Przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji.
Reagowanie w niestandardowych sytuacjach.
Rozliczanie finansowe sklepu i prowadzenie dokumentacji.
Wymagania:
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Umiejętności organizacyjne i planowania pracy.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Zorientowanie na wyniki i motywacja do osiągania celów.
Doświadczenie w pracy w handlu.
Umiejętność pracy w grupie.
Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
Samodzielność i odpowiedzialność.
Mile widziane wykształcenie ogrodnicze lub rolnicze
Praca w miejscowości: Lewiczyn
Oferujemy:
pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie
stabilne zatrudnienie
umowa o pracę
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Goliany 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci