Twój zakres obowiązków
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w wyznaczonym obszarze działania
Obsługa klientów poprzez wsparcie techniczne i handlowe
Opracowywanie ofert i projektów
Realizacja celów sprzedażowych do klientów biznesowych i/lub detalicznych
Współpraca z pozostałymi działami firmy
Systematyczny rozwój wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych
Nasze wymagania
Znajomość rynku systemów nawodnieniowych
Wiedza techniczna o produktach i rozwiązaniach stosowanych w instalacjach systemów nawodnieniowych
Otwartość na kontakt z klientem i umiejętności sprzedażowe
Prawo jazdy kat. B
Gotowość do wyjazdów służbowych (szkolenia, wizyty u klientów)
Umiejętność obsługi komputera
To oferujemy
Umowa o pracę
Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
Program szkoleniowy dla sprzedawców
Szkolenia produktowe prowadzone przez partnerów krajowych i zagranicznych
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Golianach 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie https://agrosimex.pl/i/polityka-prywatnosci