Item 1 of 0
    Agrosimex logo

    FAQ

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą sekcją FAQ w celu uzyskania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

     

    REJESTRACJA

    Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?

    W celu dokonania zamówienia nie ma konieczności rejestrowania się. Zakupu produktów można dokonywać bez rejestracji.

    Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym – w tym celu należy podać dane oraz wprowadzić hasło. Jeżeli klient posiada już konto należy skorzystać z opcji: Zaloguj się. Po dokonaniu procesu rejestracji nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych przy dokonywaniu kolejnych zakupów.

    Użytkownik niezarejestrowany: Klient po dokonaniu wyboru produktów do koszyka jest zobowiązany do podania swoich danych w celu możliwości przesłania przesyłki. Przy każdorazowym dokonywaniu zakupów klient musi wprowadzać dane.

     

    Dlaczego warto dokonać rejestracji?

    Przy rejestracji w sklepie internetowych Agrosimex.pl klient ma możliwość sprawdzenia historii swoich zamówień, a także skorzystać z przywilejów, takich jak dodatkowy rabat czy zdobywania punktów w programie lojalnościowym. Rejestracja umożliwia szybsze dokonanie zakupów, bez podawania każdorazowo swoich danych.

     

    Jak się zarejestrować?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie Agrosimex.pl wystarczy kliknąć napis „Zarejestruj się”, znajdujący się w prawym górnym rogu sklepu. Następnie należy wypełnić wymagane pola.

     

    Co w przypadku, gdy zapomnę hasła do swojego konta?

    Jeżeli klient zapomni hasła do swojego konta, może otrzymać nowe hasło, poprzez kliknięcie w napis „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Na podany podczas rejestracji adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.

     

    SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

    Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowych Agrosimex.pl?

    Zamówienia w sklepie internetowym agrosimex.pl można dokonać w następujący sposób: poprzez rejestrację i utworzenie swojego konta lub bez rejestracji – jako użytkownik niezarejestrowany. Następnie należy dodać towary do koszyka i dalej postępować zgodnie z formularzem zamówienia. Istnieje także możliwość dokonania zamówienia telefonicznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: tel.: +48 661 652 659.

     

    Czy po dokonaniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

    Tak. Po zakończeniu procesu zakupowego klient zawsze otrzyma na skrzynkę mailową potwierdzenie podsumowujące zamówienie wraz ze szczegółami. Nie ma znaczenia czy posiada konto w sklepie internetowym Agrosimex.pl czy jest użytkownikiem niezarejestrowanym.

     

    Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

    Tak, istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia. W wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia znajduje się link do Twojego zamówienia.

     

    Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać?

    Mogą Państwo dokonywać zmian w zamówieniu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego Agrosimex.pl, ale tylko do momentu jego potwierdzenia. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już zaakceptowane i wysłane.

     

    Jak mogę skorzystać z przydzielonego mi kodu rabatowego?

    W przypadku posiadania kodu rabatowego i chęci skorzystania z niego, należy po wybraniu produktów do koszyka wpisać kod rabatowy w pole oznaczone napisem „Kod rabatowy” przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Przydzielony kod automatycznie obniży wartość towarów lub zamówienia o odpowiednią kwotę.

     

     

     

    KOSZTY I CZAS DOSTAW. FORMY PŁATNOŚCI

     

    Jakie są koszty dostaw w sklepie internetowym Agrosimex.pl

    Pełną tabelę z kosztami dostaw klienci znajdą na stronie naszego sklepu Agrosimex.pl w zakładce Koszty wysyłki.

     

    Jakie są dostępne formy płatności w sklepie internetowym Agrosimex.pl?

    Sklep internetowy Agrosimex.pl oferuje następujące sposoby płatności:

    - pobranie (opłata za towar i dostawę uiszczana jest po doręczeniu zamówienia przez kuriera)

    - przelew tradycyjny (przedpłata za towar i dostawę dokonywana jest na konto sprzedającego: 31 1020 2629 0000 9702 0413 7758)

    - płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl

    - odbiór osobisty w sklepach (gdy Kupujący zdecyduje się na odbiór osobisty zamówienia)

     

    Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

    Paczki przekazywane są kurierowi średnio w dniu złożenia zamówienia. Kurier natomiast ma 1-2 dni na doręczenie przesyłki. Średni czas oczekiwania na dostawę wynosi zatem od 1 do 2 dni.

    Produkty pakujemy i wysyłamy w dni robocze, z wyłączeniem soboty, niedzieli i świąt.

    Firmy kurierskie, z którymi mamy podpisane umowy, dostarczają przesyłki w dni robocze, z wyłączeniem soboty, niedzieli i świąt.

     

    Skąd będę wiedzieć, że paczka z zamówionymi produktami została nadana?

    Jak tylko paczka zostanie skompletowana i opuści magazyn, klient zostanie poinformowany o tym drogą elektroniczną.

     

    Czy mogę otrzymać zamówione produkty poza granicami Polski?

    Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu najlepiej jest skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.

     

    ZWROTY I REKLAMACJE

    Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?

    Tak, Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w sklepie Agrosimex.pl w ciągu 14 dni – bez podania przyczyny. Czas ten liczony jest od dnia, w którym Kupujący, otrzymał ostatni zamówiony produkt. Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w zakładce: Prawo odstąpienia od umowy.

     

    Jak mogę złożyć reklamację?

    Konsument ma możliwość złożenia reklamacji:

    - w formie pisemnej na adres: Agrosimex, Goliany 43, 05-620 Błędów

    - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.online@agrosimex.com.pl

    Ze szczegółowym procedurą reklamacji zamówionego towaru prosimy o zapoznanie się w zakładce Reklamacja towaru znajdującej się na stronie sklepu Agrosimex.pl.

    Klienci hurtowi składają reklamację przez przydzielonych opiekunów handlowych lub elektronicznie w Panelu klienta

     

    INNE PYTANIA

    Czy moje dane są bezpiecznie chronione?

    Dane udostępnione przez klienta służą wyłącznie do realizacji zamówień towarów w sklepie internetowym Agrosimex.pl. W przypadku wyrażenia zgody przez klienta na otrzymywanie informacji o produktach i promocjach oferowanych przez sklep Agrosimex.pl informacje będą przesyłane za pośrednictwem e-maili, zgodnie ze zgodą zaznaczoną przez klienta. Dane są odpowiednio administrowane przez Agrosimex.pl i nie są udostępniane innym podmiotom. Korzystamy także z protokołu SSL szyfrującego dane, więc możesz mieć pewność, że Twoje dane są u nas bezpieczne.

    Każdy klient ma prawo do wglądu, aktualizacji i żądania usunięcia swoich danych.

    Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

     

    Jak mogę być informowany atrakcyjnych rabatach czy promocjach sklepu Agrosimex.pl?

    Wystarczy zapisać się do naszego Newslettera, podając adres e-mail w polu zapisu oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Klient od tego czasu będzie informowany o kodach rabatowych, promocjach produktów i innych akcjach specjalnych w sklepie internetowym Agrosimex.pl. Z subskrypcji można zrezygnować w celu rezygnacji, klikając w link znajdujący się na końcu każdego Newslettera.

     

     

    Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu:

    Biuro Obsługi Klienta - pon. - pt: 9.00 - 15.00 - tel. +48 661 652 659 lub napisz sklep.online@agrosimex.com.pl